КЕЙС
Запуск реклами в ніші Sex освіти
АБО
Як уникнути БАНу Facebook в заборонених нішах

Сергій Цибульський
Ваш надійний онлайн підрядник з трафіку з Facebook&Instagram
для онлайн шкіл

Інформація про проект
Не перший рік працюємо з центром жіночого розвитку Woman Insight, де один із напрямків – Sex освіта, яку веде Людмила Керімова.


Постійно із цим напрямком були проблеми: Facebook блокує оголошення, сайти, рекламні кабінети, бізнес-менеджер.
  • 1
    Послуга
    Налаштування таргетованої реклами у Facebook&Instagram
  • 2
    Клієнт
    Центр Жіночого Розвитку Woman Insight
  • 3
    Напрям
    Експерт Людмила Керімова
  • 4
    Ніша
    Sex освіта
  • 5
    Тривалість реклами
    7 днів
  • 6
    Результат
    Вартість ліда 1,2 $
Початкові дані
Аудиторія:
10% – тепла аудиторія Людмили Керімової (Instagram, Facebook), відвідувачі схожих майстер-класів, база клієнтів.
10% – схожа аудиторія на існуючих клієнтів.
80% – холодна аудиторія.

Бюджет: 2500 $

Мета – отримати 1600

Ціна за лід: 1,5 $

ГЕО:
СНД країниї
Гіпотеза запуску
Для збирання реєстрацій на вебінар у нас 7 днів. Виділений бюджет 2500$ ділимо на 7, виходить 357$ на день.

Дії:
  1. Перевірити лендінг на заборонені слова.
  2. Запуск реклами з 4-х кабінетів.
  3. Провести тест та зрозуміти ціну ліда.
  4. Знайти дешевий CPM (ціна за 1000 показів) з 4-х кабінетів.
  5. Знайти зв'язки для масштабування.

Цільова аудиторія за інтересами
Холодна аудиторія:
  • Психологія
  • Секс
  • Любов
  • Відносини
  • Широка (без інтересів)
*кожен інтерес тестувався окремою кампанією

Тепла аудиторія:
Створили схожу аудиторію 1%, 1-3%, 3-7%, на базу клієнтів.
Рекламні банера і текст
Написали 2 тексти оголошення
(Приклад тексту) ⇉


Створили 26 банерів та 4 відео для реклами:

  • банер з експертом;
  • банер під біль аудиторії;
  • банер з асоціації ніші.

Підготовка сайту
Під час запуску реклами на заборонені Facebook теми потрібно підготувати сайт та креативи.

З нашого досвіду запуску реклами на такі теми ми вивели свій список СТОП-слів у цій тематиці:

- секс, задоволення, отримувати задоволення, інтим, інтимні м'язи, сексуальність, ліжко.

- близькість, відчуття, відчувати – ці фрази не завжди отримують блокування.
Запуск рекламної кампанії
Рекламу запускали з 4 рекламних кабінетів.

Алгоритм запуску:

1. Завантажуємо креативи до рекламного кабінету послідовно, по 1 банеру в кампанію.

2. Чекаємо поки перший банер пройде модерацію, тоді завантажуємо другий.

3. Якщо отримуємо БАН оголошення від ФБ, слід зрозуміти причину:
  • у таких випадках ми пишемо в Підтримку Facebook та просимо дати рекомендації.
  • може бути так, що проблема в сайті і тоді просимо оцінити наш сайт на заборонені слова.

4. Пройшовши модерацію першої кампанії та усунувши всі помилки, дублюємо рекламу на інші кабінети.
Результати рекламної кампанії
Кабінет 1
У середньому отримали 122 реєстрації на день по 1,07 $
Кабінет 2
У середньому отримували 67 реєстрацій на день по 1,38 $
Кабінет 3
У середньому отримували 69 реєстрацій на день по 1,34 $
Кабінет 4
У середньому отримували 30 реєстрацій на день по 1,71 $

*на кабінеті були обмеження щодо рекламного бюджету 50$/день.
Результат
Усього реєстрацій – 1966

Бюджет 2474 $

Вартість реєстрації 1,25 $

Висновки:

1. У запуску забороненої тематики потрібно себе перестраховувати. Необхідно діяти послідовно, щоб можна було зрозуміти, через який етап отримали блокуваання.

2. У вас завжди має бути 3-4 рекламні кабінети про запас і як мінімум одна бізнес сторінка.

3. Регулярно спілкуйтесь з Підтримкою Facebook. У деяких запусках ми заздалегідь пишемо в службу підтримки, щоб вони оцінили наші банери або сайти на заборонені слова або елементи.

4. Розподіліть свій рекламний бюджет на кілька кабінетів. Кожен кабінет дасть різну ефективність і ви зможете свій бюджет інвестувати туди, де дешевшою буде ціна заявки.

Цибульський Сергій
Таргетолог
Бажаєте прорахувати свій запуск, залишайте заявку і ми проведемо для вас консультацію щодо запуску реклами.


  • прорахуємо скільки потрібно рекламного бюджету для досягнення ваших цілей;
  • яку вибрати цільову аудиторію;
  • яку вартість ліда розраховувати;
  • яка прогнозована вартість клієнта можлива.

Залишайте заявку у формі нижче

Беремо не більше 3-х нових проектів на місяць.
Бажаєте прорахувати запуск свого вебінару?
Напишіть мені в Telegram